যেন উঅৰ্ফি জাভেদৰ সাহসী ফেশ্বন চেন্সে তাইক স্নুপ ডগৰ ৰাডাৰত অৱতৰণ কৰিছে
স্নুপ ডগে ইনষ্টাগ্ৰামত উঅৰ্ফি জাভেদৰ ভিডিঅ’ শ্বেয়াৰ কৰি সকলোকে আচৰিত কৰি তুলিলে। ভিডিঅ’টোত এগৰাকী কন্টেন্ট ক্ৰিয়েটৰে বিভিন্ন ফেশ্বন পছন্দক খেলিমেলিকৈ উপহাস কৰিছিল, য’ত উঅৰ্ফিৰ শেহতীয়া এটা সাজ-পোছাক আছিল য’ত তেওঁ পেণ্ট হিচাপে চাৰ্ট পিন্ধিছিল। কন্টেন্ট ক্ৰিয়েটৰজনে ঘৰুৱা সামগ্ৰী ব্যৱহাৰ কৰি এই লুকবোৰ পুনৰ সৃষ্টি কৰিছিল, যাৰ ফলত চাৰিওফালে হাঁহিৰ সৃষ্টি হৈছিল।
স্নুপ ডগে ভিডিঅ’টোৰ কেপচনত এটা সাধাৰণ “ফেশ্বন ♂️” লিখি উৰফিৰ দৃষ্টি আকৰ্ষণ কৰে। তাই হাস্যৰসেৰে মন্তব্য কৰিলে, “লোল, সেইজন মই।”
উল্লেখযোগ্য অনুৰাগী অনুগামীৰ বাবে পৰিচিত উঅৰ্ফি জাভেদে প্ৰথমে মনোৰঞ্জন জগতত অভিনেত্ৰী হিচাপে প্ৰৱেশ কৰিছিল, “য়েহ ৰিষ্ঠা ক্যা কেহলাতা হায়” আৰু “কাছাউটি জিন্দাগী কে”ৰ দৰে টিভি শ্ব’ত অভিনয় কৰিছিল। “বিগ বছ অ’টিটি”ত অংশগ্ৰহণ কৰি খ্যাতি অৰ্জন কৰিছিল আৰু পিছলৈ “স্প্লিটছভিলা”ৰ ১৪ সংখ্যক ছিজনত “মিচিফ মেকাৰ” হিচাপে অভিনয় কৰিছিল।
কিন্তু তেওঁৰ এক্সেন্ট্ৰিক ফেশ্বন পছন্দৰ বাবে অধিক পৰিচিত হৈছে, প্ৰায়ে সাহসী আৰু অগতানুগতিক সাজ-পোছাক পিন্ধিছে যিয়ে কেতিয়াবা কঠোৰ সমালোচনাৰ আকৰ্ষণ কৰে। ট্ৰলিঙৰ পিছতো উঅৰ্ফি অবিচলিত আৰু ক্ষমা বিচৰা নাই।
ৰণবীৰ এলাহাবাদিয়াৰ সৈতে হোৱা এক প’ডকাষ্টত তেওঁ সন্মুখীন হোৱা সমালোচনাৰ বিষয়ে উল্লেখ কৰি স্বীকাৰ কৰে যে তেওঁক বিতৰ্কিত ব্যক্তি হিচাপে দেখা যাব পাৰে যদিও ইয়াৰ প্ৰভাৱ তেওঁৰ ওপৰত হ’বলৈ অস্বীকাৰ কৰে। তাই প্ৰশ্ন কৰে যে তাই সঁচাকৈয়ে কিছুমানে দাবী কৰা ধৰণে বেয়া নেকি আৰু কেতিয়াবা তাইক সমাজ বা পৰিয়ালে সম্পূৰ্ণৰূপে গ্ৰহণ কৰিবনে?
উঅৰ্ফি জাভেদে কয়, “হয়তো তেওঁলোকে কোৱা কথাখিনি সঠিক- হয়তো মই নাৰী হ’বলৈ যথেষ্ট ভাল নহয়, হয়তো মই সমাজৰ ওপৰত দাগ, হয়তো মই নৱ প্ৰজন্মৰ বাবে এটা বেয়া আদৰ্শ। ট্ৰলৰ ভাষাত তেওঁলোকে কোৱাৰ দৰে হয়তো মই এজন s**t। মই এৰিব নোৱাৰো আৰু এৰি দিলেও যি হৈছে সেয়া ইণ্টাৰনেটত সদায় থাকে। ক্যা মাই ইটনি বুৰি হুন? (মই ইমান বেয়া নেকি?) হয়তো কোনেও মোক গ্ৰহণ নকৰে, কোনো পৰিয়ালে মোক গ্ৰহণ নকৰে।”
ফেশ্বন পছন্দৰ উপৰিও উঅৰ্ফি জাভেদে ৰাজহুৱাভাৱে দেখা দিয়াৰ বাবেও শিৰোনাম দখল কৰে। শেহতীয়াকৈ গণেশ চতুৰ্থীৰ প্ৰাকক্ষণত তেওঁ আৰু প্ৰতীক সেহাজপালে একেলগে মুম্বাইৰ সিদ্ধিবিনায়ক মন্দিৰ পৰিদৰ্শন কৰিছিল আৰু ছ’চিয়েল মিডিয়াত এই যুটিৰ ফটো আৰু ভিডিঅ’ ভাইৰেল হৈছিল। পৰম্পৰাগত ৰঙা ৰঙৰ সাজ-পোছাক পিন্ধি উঅৰ্ফিক আচৰিত ধৰণৰ দেখা গৈছিল, আনহাতে প্ৰতীকে ষ্টাইলিছ হালধীয়া ডাঠ কুৰ্তা বাছি লৈছিল।